Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения и препоръки за 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнения и препоръки за 147

    Здравейте,понеже реших да си взема кола и съм се спрял на Алфа 147 05'-08' година.Понеже ще ми е първа кола ,искам да попитам кой мотор е най-добре да взема и най-здрав и колко мога да очаквам да е поддръжката на такъв автомобил.Също така ако имате предложения за други коли, който да погледна, ще се радвам да ви чувя мненията!

  • #2
    Писано е многократно. Краткия отговор е, бензин. Колко ще ти струва поддръжката, зависи колко внимаваш при покупката.

    Иначе не е скъпа, цените не се отличава много от останалите. Ако си пазиш колата, няма да имаш големи грижи. Ако си мислиш че караш Голф 2, ще имаш големи ядове.

    Comment


    • #3
      Бензиновите по принцип са с малко по-евтини проблеми и се намират на по-малко километри.

      Ориентировъчни цени -
      180-200 лева ангренажен комплект (ремък, ролки, водна помпа)
      300-400 лева вариатор (ако трака, от 120 коня нагоре. 105 коня няма вариатор)
      300-400 лева комплект предно окачване -всички носачи и т.н..

      35 лева една туба масло 5в40 тотал, и 5-10 лева маслен филтър
      10 лева въздушен филтър
      гуми 15ки/16ки по 80-100 лева бройката среден клас.


      При дизеловите разликата е че нямаш вариатор, но имаш турбо (600-800 лева "ново" рециклирано, с връщане на старото, дюзи по 300+ лева бройката, демпферен маховик (1000+ лв) ... и така...

      Всички цени по-горе са без труд.

      Бензиновите горят 8-10 литра на 100 км средно
      Дизеловите 6-7/100 средно.

      Газов инжекцион могат да ти сложат за 600-800 лева на бензиновата и ще стане по-икономична от дизелова.
      Дизеловите носят на чип тунинг и "печелиш" едни 30 коня за 300-400 лева.
      156 2.0TS

      Comment


      • #4
        Благодаря много! Насочвам се към бензинче значи,но ако изпадне читаво JTD може дизелче.Да се надяваме скоро да станем колеги!

        Comment


        • #5
          Стига сте плашили хората с това турбо, ако колата е карана стокова през всички тия години нищо му няма, а ако е чак толкова зле, че да е пред разпад - няма как да не се забележи и при огледа на конкретния екземпляр... Отделно намират се и ЖТД-та под 300 000 км (естествено, по табло ще са между 150 и 190 хиляди), но 200-250k за тоя мотор са нищо, така че това въобще не трябва да те плаши. Маховик, турбо, дюзи, съединител - това са ти скъпите неща при дизела и има ясни симптоми, ако нещо измежду тях сдава багажа - просто хвани някой, който има познания и ходете заедно на огледите. Тук във форума ще чуеш 100 митове и легенди и за бензиновите, и за дизеловите мотори, които няма да ти помогнат особено в избора, най-много да се разколебаеш и съвсем да се чудиш какво да правиш.
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

          Comment


          • #6
            С тази разлика, че колегате не взима колата за да я кара месец два. А поне, две три години, че и повече. И скъпите карантии, не се знае дали няма да се обядят, още на втория месец. За това говорим.

            Comment


            • #7
              Като че ли не важи за всяка марка и модел това правило. Ако те притесняват такива мисли, не си купуваш кола на старо, всичко може да стане с автомобил, експлоатиран 15-20 години от незнайно колко хора преди теб. Преди 2 години и половина скочих смело с дизела, въпреки че ме разубеждаваха с подобни аргументи, и след вече близо 50 000 км смея да твърдя, че всичко работи като по часовник още от ден първи при мен.
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

              Comment


              • #8
                Ами, на всеки му е различен късмета.

                Никой не е казал, че задължително ще му се случат всичките тея турбота, дюзи, маховици... Но има шанс да се случат, и ако се случат му казваме колко струват, приблизително.
                156 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Дано да продължава да работи. Това важи за всеки дизелов модел. И човек трябва да го има предвид, а не после да плюе. Колко чуплива била колата. Онзи ден идва един и ми вика - взех си като твоята кола, ама дизел. Голям боклук била, щото на втората седмица, еди какво си станало. Аз му викам, ти си идиота, не ти е виновна колата. Ама после по форумите нали се сещата, какво ще се разправя? Иначе момчето да си вземе каквото иска. Парите са си негови. С бензина, риска е по-малък.

                  Един друг авер, взе дизел но друга марка. Реве че зимата под 10 нямал разход. Щото му казали, че била супер икономична ала-бала. Мнения по форумите. И после грозната реалност.

                  Comment


                  • #10
                    Относно различните мнения в форумите ,да винаги ще има привърженици и на двете страни ,но все пак нищо не пречи да изслушам и двете страни и да тегля чертата накрая.Благодаря ви много за съветите!

                    Comment


                    • #11
                      При бензин газ имаш по малък разход за гориво Проблемите са по чести но пък се отстраняват с по малко средства При дизела по малко проблеми но по скъпо отстраняване
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #12
                        Ако ще взимаш бензинов мотор и ще му слагаш газ, гледай майстора ти да си разбира от работата. Че малко раминаване да има в настройките на газ.. и става страшно . Казвам ти го от опит. Газта е хубаво нещо, докато не почне да се скапва малко по малко. Наскоро взех друга кола (не е алфа) и я взех дизелова, понеже ми писна от газта.

                        Comment


                        • #13
                          Моята препоръка е да е фейслив, че преди фейса са много грозни, много.
                          Иначе и жтд-то даяни и туин скрапа даяни.
                          Кола с малко проблеми само от магазина, другото е на късмет.

                          Comment


                          • #14
                            Дизеловият мотор 1.9jtd е доста сполучлив, икономичен и евтин за поддръжка. Ето пример с един такъв на 610 000 км. Линк с клип https://youtu.be/Lmp3w34-dRQ
                            Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
                            Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

                            Comment


                            • #15
                              А само да попитам бензиновия мотор, примерно 1.6 105 коня, търпи ли на тунинг?Чип примерно да му се сложи или нещо което да вдигне кончетата малко? Извинявам се ако е глупав въпроса,но не съм в час с тези неща.

                              Comment

                              Working...
                              X